Generasi Si Nora ^^

nora
Nora El , si ibu kucing 🙂

Assalamualaikum .

Semalam Nora a.k.a Mak Kucing yang selalu lepak kat rumah , dah selamat melahirkan baby kucing kembar 3 . hehe . Erm tapi yang lahir nih kira generasi yang ke 2 . Sebab sebelum tu Nora sudah ada anak yang diberi nama Abby Gary . Aku yang bagi , Gary -sebab kami minat Kang Gary hehe dan ingat kucing tu jantan- .

Lepas tu , tukar tambah Abby kat depan -sebab bila dah besar sikit, Adik kata dia tu betina- nak senang panggil Abby Gary je da 😀 jap, dah merepek nih. hehe

abby
Ini Abby Gary . (gambar dari fb Abangah ^^ )

Kembar 3 . Semua warna dan corak yang berbeza . Satu perkataan je nak gambarkan mereka . Comel ! hahaha ^^ Tapi bab bagi makan minum je laa aku ok . Bila busuk sikit je dah lari dari kucing-kucing tu . Semua macam tu . bak kata Mama laa , “Bila wangi , semua berebut nak main laa nak usap-usap laa nak panggil-panggil bagai.. bila kucing tu buang air , semua cabut .” hehe

Untuk kali nih , Nora survive sendiri kot . Tak ada Ayah untuk jadi bidan sementara . hehehe Ayah cuma sediakan kotak dan kain untuk Nora bersalin . Pagi nak bersalin tu , Abby -anak Nora generasi 1- sibuk ‘meow-meow’ kat luar rumah nak suruh mak dia masuk . Kasihan barang kali . Berperike’haiwan’an juga si Abby nih 🙂

Sekarang semua gaya berebut nak namakan anak-anak Nora El tu . haha 😀

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s