Habis exam dah

assalamualaikum.

hai 🙂

aku adalah orang yang paling bahagia sebab penatian untuk menamatkan semester satu dengan tenang telah berjaya. segala kerisauan dalam tempoh lebih kurang 4-5 bulan telah berakhir.

dengan cuak nak bawak subjek berunsur fizik, math.. penuh dengan kira-kira segala benda, aku habis juga buat semua benda tu. perjalanan masih jauh. ini baru peringkat permulaan.

dapat aku simpulkan. aku sebenarnya garang. serius. hahaha. tu classmate cakap. tapi bila perhati, memang pun. garang. act, ada sebab. cuma orang kadang tak cakna kenapa aku garang 😛

tapi okey laa. garang pun ada orang nak kawan. budak kuliah okey je pun dah syukur. semoga semester akan datang kurang garang, dan lebih kuat untuk terus bertahan.

IMG-20160109-WA0003
aku, ain, ika,dila,wawa, lisa,sarah, nadia tasha, dll . semoga terus sukses ^^~
Leave a Reply

