eid mubarak ’16

Selamat Hari Raya!!!

Assalamualaikum..

Kalau tak silap dah hari raya yang ke-12. Majlis raya kat rumah aku pun dah selesai minggu lepas. Sekarang tinggal tunggu nak raya sikit-sikit je lagi, pastu nak habiskan cuti semester yang berbaki lebih kurang sebulan setengah -sebab naik 4hb September kalau tak salah

Sibuk kemain bila nak raya. HAHA. Betul laa mama kata, raya nya sehari tapi penat sebulan. Macam-macam persiapan kau. Aku rasa kerja rumah macam tak habis-habis. HAHA.

Malas nak bebel. Aku kongsi sikit gambar raya haritu 😀

 

IMG-20160713-WA0003

Raya pertama- kat rumah tokmak. Tokmak, tengok mana tu..hee

IMG-20160713-WA0055

kakak, adik, kakyang, kakchik, abangah 😉

IMG-20160706-WA0015

kesayangan dunia akhirat aku 

 

Throwback Raya Pertama 🙂

Taqabbalallahu minna wa min-kum

Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan mu.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s