eid mubarak ’16

Selamat Hari Raya!!!

Assalamualaikum..

Kalau tak silap dah hari raya yang ke-12. Majlis raya kat rumah aku pun dah selesai minggu lepas. Sekarang tinggal tunggu nak raya sikit-sikit je lagi, pastu nak habiskan cuti semester yang berbaki lebih kurang sebulan setengah -sebab naik 4hb September kalau tak salah

Sibuk kemain bila nak raya. HAHA. Betul laa mama kata, raya nya sehari tapi penat sebulan. Macam-macam persiapan kau. Aku rasa kerja rumah macam tak habis-habis. HAHA.

Malas nak bebel. Aku kongsi sikit gambar raya haritu 😀

 

IMG-20160713-WA0003

Raya pertama- kat rumah tokmak. Tokmak, tengok mana tu..hee

IMG-20160713-WA0055

kakak, adik, kakyang, kakchik, abangah 😉

IMG-20160706-WA0015

kesayangan dunia akhirat aku 

 

Throwback Raya Pertama 🙂

Taqabbalallahu minna wa min-kum

Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan mu.

Advertisements

ini mojie

 

IMG_20150819_163546salam.

nak mengarut sat. nak cerita pasal adik yang pertama.

ini nadhra. dia suka bergurau. pantang kena usik. cepat takut. kelam kabut 😀

tapi kiut.

orang yang paling aku suka kacau, kalau boleh sampai keluar air mata.

walaupun kena marah sebab asyik kacau jie. aku tetap tak putus asa untuk terus mengusik.

nadhra yang pemalu. pendiam. tapi hyperactive kat rumah. lagi-lagi bila kena sakat 😉

sekarang dia nervous kemain sebab results espiem dah nak keluar.

selalu pening nak isi upu. cuak tak tentu hala.

tapi still comel.

kak chik, toksah cuak sangatlah. Allah tahu apa yang terbaik untuk ko. Atas segala usaha dan doa ko selama ni

-kakyang ^^

aku rasa kalau dia baca entri nih mau mengamuk dia tapi dalam masa yang sama kembang semangkuk. hehe